Fast fragtpris 500 kr. og gratis levering ved køb over 3.500 kr.



Servicevilkår

Aldersbegrænsning: Du kan kun handle vin hos Compagniet, hvis du er over 18 år. Vi forbeholder os retten til at kræve dokumentation for, at denne aldersgrænse overholdes, før vi gennemfører transaktionen.

Ordrebekræftelse: Når du har gennemført et køb, modtager du automatisk en e-mailbekræftelse med oplysninger om din ordre. Denne e-mail vil indeholde følgende informationer:

  • Beskrivelse af varen/varer
  • Eventuelle leveringsomkostninger
  • Den aftalte leveringsadresse
  • Det samlede beløb for ordren
  • Eventuelle bemærkninger til fragtmanden

Betaling og afsendelse: Når aftalen er indgået, reserveres det beløb, som du har accepteret, på dit betalingskort gennem vores kortindløser. I henhold til dansk lovgivning trækkes betalingen først, når varen er afsendt. Vi kan ikke trække et større beløb end det, du har accepteret ved købet.

Leveringstid: Forventet leveringstid er 2-5 hverdage med fragt. Læs mere om levering og afhentning

Betalingsmidler: Vores netbutik accepterer Dankort, Visa, MasterCard, MobilePay, Amex og JCB.

Sikkerhed ved elektroniske betalinger: Vores betalingsløsning er underlagt gældende regler for elektroniske betalinger og følger PCI DSS-standarder for at sikre maksimal beskyttelse mod misbrug af betalingskortoplysninger. Hvis du opdager en uautoriseret betaling fra din konto, har du ret til at få beløbet tilbageført. Det er din kortudsteders ansvar (din bank eller et andet finansielt institut) at tilbageføre det beløb, som er trukket uretmæssigt. Kortudstederen kan efterfølgende kræve beløbet refunderet fra den butik, der har trukket betalingen.

Fortrydelse og reklamation: Vi giver 14 dages ombytnings- og returret på vin, ekskl. leveringsomkostninger. Billetter til events kan ikke returneres eller ombyttes. Læs mere om fortrydelse, reklamation og returproces

Refusion og chargebacks: Hvis der er problemer med dit køb, eller du mener, der er blevet trukket et beløb fejlagtigt, har du mulighed for at kontakte os for en refusion. Skulle der opstå uenigheder om en betaling, kan du også kontakte din kortudsteder, som kan hjælpe med at rejse en chargeback i overensstemmelse med kortnets regler.

Klagemuligheder: Hvis du har en klage over dit køb, kan du kontakte Helge M.L. Sidor på helge@compagniet.dk. Hvis vi ikke kan finde en løsning, kan du indgive en klage til: Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.

Læs mere: